miercuri, 28 iulie 2010

INTRO...

Ma ocup cu vanzarea de accesorii si echipamente de biliard (tacuri, huse, produse de curatat si intretinere etc) inca din vara anului 2006, asadar am o vasta experienta in domeniu. Inca de la inceput am optat pt marcile americane de tacuri acestea fiind cel mai bine cotate la nivel mondial. In Europa din pacate sunt f putine firme producatoare de tacuri "adevarate", as mentiona aici doar Bear si Longoni, in schimb sunt multe firmulite fantoma, noname-uri produse pe vapor, tacuri care de altfel se comercializeaza intens pe piata romaneasca, acestea adresandu-se mai ales celor care nu au mari cunostinte in domeniu, fiind ieftine si foarte proaste.

Eu am preferat de la inceput sa vin pe piata cu ceva nou si anume doar produse de calitate, chiar daca costurile pentru aducerea tacurilor americane sunt mai mari fata de cele importate din Europa (taxe vamale, transport), mai bine sacrific din profit decat sa vand produse de 2 lei la preturi mult umflate.

Marcile de tacuri americane cele mai consacrate sunt: Predator, McDermott, Viking, Schon, Pechauer, Poison. Pot sa aduc orice model de tac din gama acestor firme pe comanda.

Eu m-am specializat pe vanzarea tacurilor McDermott, experienta personala si nu numai a ultimilor ani demonstrandu-mi faptul ca produsele acestei firme au cel mai bun raport calitate/pret. Asadar pe stoc veti gasi intotdeauna modele din gama McDermott pentru orice buzunar (preturi incepand de la 200ron) si pentru orice nivel de joc (incepator, mediu sau avansat). Tacurile marca McDermott sunt singurele de pe piata care ofera GARANTIE PE VIATA si printre putinele care sunt inca produse in SUA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu